Aprašymas:
Kol plaukiantis laivas nepasiekė tolimojo kranto, tu turi padėti nykštukams patekti ant jo denio. Pele nustatyk metimo kampą ir stiprumą, o tada atleisk klavišą. Kur yra laivas, gali matyti žaidimo lauko viršutiniame kairiajame kampe. Baigęs žaidimą, spausk mygtuką "SEND SCORE" ir būsi automatiškai nukreiptas į puslapį, kuriame matysi, kelintą vietą užimi geriausiųjų reitinge.
Pataikyk į obuolį: su pele nusitaikysi, laikydamas nuspaudęs pelės kairįjį klavišą įtempsi lanką, o atleidęs iššausi. Kiekviename lygyje atstumas vis didės, tad saugokis, kad nepataikytum į žmogų.
Žaidimas primena klasikinę "Gyvatėlę" – rodyklių klavišais valdyk kirminą ir rink obuolius. Raudoni obuoliai kirminą pailgins, o žali sutrumpins. Kai surinksi 10 raudonų obuolių, pereisi į kitą lygį, kuriame kirminas judės...
Kirminų lenktynėse pasirink, už kurį kirminą nori statyti. Užvedęs pele ant kirmino, pamatysi kokie yra jo šansai laimėti ir koks laimėjimo koeficientas. Išsirinkęs norimą kirminą, paspausk jį, ir lenktynės prasidės....
Veikėją valdai klavišais "A", "W", "S" ir "D", šaudai pelės kairiuoju mygtuku. Stebėk apačioje savo amunicijos atsargos bei gyvybės statusą. Ginklą iš naujo užtaisysi su "R", o pasikeisi klavišais 1-4. Jei nori numesti...