Aprašymas:
Spausdamas pelės kairįjį klavišą padėsi paukščiui kilti aukštyn. Sugebėk laviruoti taip, kad neatsitrenktumei nei į vieną kliūtį ir nuskristum kuo toliau. Baigęs žaidimą, spausk "Send score", kad paskelbtum savo rezultatą geriausiųjų sąraše ir pamatytum, kelintą vietą užėmei.
Ant kiekvienos paveikslėlio detalės yra užrašyti matematiniai veiksmai, kurie koduoja, kokia spalva turi nuspalvinti tą plotelį. Pavyzdžiui, 4+3=7, taigi ta dalis turi būti nuspalvinta violetine spalva.
Tavo rankose neteisingai nuteistas kalinys Hektoras. Pakeisk jo būdą ir rask įrodymus, kad jis nėra kaltas, kitaip po14 dienų jam bus įgyvendinta mirties busmė.Stebėk, kaip keičiasi jo nuotaika, sveikata, pagarbumas tau ir...
Klaviatūros rodyklėmis valdysi berniuką, o klavišo "Space" paspaudimu padėsi bombą. Per tau skirtą laiką, kurį gali stebėti žaidimo lauko kairėje pusėje, turi sugebėti išlikti ir sunaikinti savo priešininkus. Po dėžėmis...
Susprogdink 250 plytelių, kurios krenta žemyn kas tam tikrą laiką, kad pereitum į kitą žaidimo lygį. Kai kurių plytelių spalvą gali pakeisti, paspausdamas pele ant tos spalvos laukelio esančio plytelėje. Sprogdinti gali tik...
Turi keturis skirtingus ginklus, kuriuos išmintingai valdydamas privalai įveikti purvo drakonus. Klaviatūros rodyklėmis arba klavišais Z, X, C ir V keisi ginklus, nusitaikysi ir šaudysi pele. Prieš pradėdamas kovą, perskaityk...