VeiksmoKoviniaiLenktynėsNuotykiųLoginiaiVaikamsŠaudyklėsSportoStrateginiaiTrumpiAzartiniai

Veiksmo žaidimas

Aprašymas:
Į kosminę stotį pateko virusas, kuris laive esančią apsaugą užprogramavo pulti tave. Naudok hipersferą, kad surinktum visus energijos kristalus, reikalingus sunaikinti virusą ir grąžinti valdymą į žmonių rankas. Kiekviename žaidimo lygyje turėsi rinkti energijos kristalus, naudodamasis klaviatūros rodyklėmis. Užriedėk ant raudonai užsidegančio mygtuko, tam, kad nepasisekus pradėtum lygį būtent nuo jo. Judančios platformos nukels tave į nepasiekiamas vietas. Saugokis įvairių kliūčių: durų-spąstų – judėk tik tada, kai jos uždarytos; bokštelio patrankos – šaudo ta kryptimi, kur tu esi; plazmos ginklų, kurie šaudo plazmos rutulius skirtingomis kryptimis; robotų droidų, kurie juda viena ašimi, atsitrenkus į juos atšoki, tačiau kitokio poveikio nedaro; judesio raketų ir vorų-minų, kurie tyko visame lygyje. Kad matytum tykančius pavojus, stebėk radarą, esantį viršuje dešinėje.
Žaidimo metu turėsi padėti žaidimo veikėjui Vincentui sustumdyti mėlynus blokelius ant geltonų apskritimų. Vincentą valdyk rodyklių klavišais. Kad viskas nebūtų taip paprasta, kiekvieną lygį turėsi įveikti per ribotą...
Peržiūrų: 406
Kuo greičiau šešis kartus įmesk į krepšį, kurį laiko berniukas. Spausk "Power" žaidimo lauko apačioje, o tada "Throw", kai nori mesti kamuolį. Kuo ilgiau laikysi "Power", tuo stipriau atsispirsi. Spustelk "Reset" ir vėl kartok...
Peržiūrų: 432
Pagauk kuo daugiau vyšnių žiedų muilo burbuluose. Spausk kairį pelės mygtuką ir pūsk burbulą taip, kad į jį patektų ir žiedas. Negaudyk musių. Jei pavyks pagauti laikroduką, gausi 10 papildomų sekundžių. Pasibaigus...
Peržiūrų: 406
Pataikyk į obuolį. Kai atrodys, jog taikinys ties juo, spustelk "Fire!".
Peržiūrų: 646
Žaidime reikia sujungti vienodus skaičius poromis. Kelias tarp dviejų skaičių turi būti laisvas ir negali užsilenkti daugiau kaip 2 kartus. Tavo tikslas – išvalyti visą žaidimo lentą.
Peržiūrų: 415
Pele valdai išgėrusį vyruką. Jei jis ima svirti į kurią nors pusę, vesk pelę į kitą, kad jis vėl grįžtų į pusiausvyros padėtį. Pasistenk, kad jis nueitų kuo ilgesnį atstumą. Baigęs žaisti, spausk "Submit", kad tavo...
Peržiūrų: 744

Surask mus Facebook'e
Draugai
© 2010 VVisos teisės gal saugomos www.nesijuok.lt
D.U.K. Kontaktai Reklama