VeiksmoKoviniaiLenktynėsNuotykiųLoginiaiVaikamsŠaudyklėsSportoStrateginiaiTrumpiAzartiniai

Loginis žaidimas

Aprašymas:
Padėk naminiam gyvūnėliui pasiekti namus, kol jo nesučiupo katė. Iš žaidimo lauke esančių detalių sudėk kelią iki namų, kurie yra dešinėje pusėje. Atlik viską, kol nesibaigė tam skirtas laikas. Detales perkelsi naudodamasis pele. Baigęs žaidimą, spausk "Send Score", kad paskelbtum savo rezultatą geriausiųjų sąraše ir pamatytum, kelintą vietą užėmei.
Nugalėk kuo daugiau robotų atmušdamas jų paleistus šūvius savo šviesos kardu. Tau tereikia kairiuoju pelės klavišu paspausti ant išlindusio roboto (atsiradus raudonam taikiniui).
Peržiūrų: 438
Po sunkių kankinimo metų atliekant įvairiausius eksperimentus, gyvūnai gavo progą ištrūkti į laisvę. Tai jie gali padaryti skrisdami balionais. Gyvūnų nelaimei, mokslininkai stengiasi pabėgimui sutrukdyti pasiųsdami...
Peržiūrų: 445
Žaidimo tikslas pataikyti į atitinkamą taikinių skaičių. Papildomų taškų gausi už taiklumą bei greitį. Baigęs žaidimą, spausk mygtuką "ENREGISTRER TE SCORE" ir pateksi į geriausių žaidėjų sąrašą.
Peržiūrų: 387
Sukurk trijų arba daugiau vienodos spalvos plytelių eilę vertikaliai, horizontaliai arba įstrižai. Klaviatūros rodyklių klavišai į kairę ir į dešinę judina gaudyklę, "Space" – numeta viršutinę plytelę į apačią....
Peržiūrų: 420
Viršutiniame dešiniajame kampe gali išsirinkti merginą, kurią norėsi papuošti, bei garderobą. Išbandyk kelis variantus!
Peržiūrų: 379
Tavo užduotis – sugauti kuo daugiau natų, kai joms kylant į viršų aplink esantis ratukas yra mažiausias, taip uždirbsi maksimalią sumą taškų. Geriau susikoncentruoti į kiekvieną natą, nei visą laiką pele spaudyti...
Peržiūrų: 389

Surask mus Facebook'e
Draugai
© 2010 VVisos teisės gal saugomos www.nesijuok.lt
D.U.K. Kontaktai Reklama