Aprašymas:
Padėk naminiam gyvūnėliui pasiekti namus, kol jo nesučiupo katė. Iš žaidimo lauke esančių detalių sudėk kelią iki namų, kurie yra dešinėje pusėje. Atlik viską, kol nesibaigė tam skirtas laikas. Detales perkelsi naudodamasis pele. Baigęs žaidimą, spausk "Send Score", kad paskelbtum savo rezultatą geriausiųjų sąraše ir pamatytum, kelintą vietą užėmei.
Nugalėk kuo daugiau robotų atmušdamas jų paleistus šūvius savo šviesos kardu. Tau tereikia kairiuoju pelės klavišu paspausti ant išlindusio roboto (atsiradus raudonam taikiniui).
Po sunkių kankinimo metų atliekant įvairiausius eksperimentus, gyvūnai gavo progą ištrūkti į laisvę. Tai jie gali padaryti skrisdami balionais. Gyvūnų nelaimei, mokslininkai stengiasi pabėgimui sutrukdyti pasiųsdami...
Žaidimo tikslas pataikyti į atitinkamą taikinių skaičių. Papildomų taškų gausi už taiklumą bei greitį. Baigęs žaidimą, spausk mygtuką "ENREGISTRER TE SCORE" ir pateksi į geriausių žaidėjų sąrašą.
Sukurk trijų arba daugiau vienodos spalvos plytelių eilę vertikaliai, horizontaliai arba įstrižai. Klaviatūros rodyklių klavišai į kairę ir į dešinę judina gaudyklę, "Space" – numeta viršutinę plytelę į apačią....
Tavo užduotis – sugauti kuo daugiau natų, kai joms kylant į viršų aplink esantis ratukas yra mažiausias, taip uždirbsi maksimalią sumą taškų. Geriau susikoncentruoti į kiekvieną natą, nei visą laiką pele spaudyti...