VeiksmoKoviniaiLenktynėsNuotykiųLoginiaiVaikamsŠaudyklėsSportoStrateginiaiTrumpiAzartiniai

Loginis žaidimas

Aprašymas:
Tavo tikslas kiekviename etape – išnaikinti žaidimo lauko viduje esančius kvadratus. Pastarieji išnyks, kai sudarysi grupę, kurioje bus trys ar daugiau tos spalvos kvadratai (vienas iš jų – buvęs žaidimo lauke etapo pradžioje). Tam, kad šonuose esančios figūros atsidurtų pagrindiniame žaidimo lauke, spustelk jas pele. Pajudės tik tos, kurios turės į ką atsitrenkti ir taip galės užsilaikyti greta kitų kvadratų.

Figūros su bombos ženklu sprogs pačios ir išnakins aplinkines figūras, dvispalvės derės su bet kuriomis kitomis spalvomis, o kvadratai su rodyklėmis pakeis greta esančių figūrų judėjimą. Žaidimo lauko apačioje yra dvi rodyklės, kurios leis pasukti žaidimo lauko viduryje susidariusią figūrą, tačiau ši galimybė atsiras tik kas keletą ėjimų.

Baigęs žaidimą, spausk "CLICK HERE TO SEND SCORE", kad paskelbtum savo rezultatą geriausiųjų sąraše ir pamatytum, kelintą vietą užėmei.
Šiame žaidime tau reikės valdyti nepaprastą automobilį, kuris gali judėti ne tik keliu, bet ir vandeniu bei oru. Savo transporto priemonę valdysi klaviatūros rodyklių klavišais, o paspaudęs "Space" klavišą aktyvuosi specialią...
Peržiūrų: 582
Pele pasirink ir spustelk ant tos eilutės, kurią nori papildyti dar dviem burbulais iš šonų. Formuok grupeles iš trijų ar daugiau vienos spalvos kamuolėlių, kad jie išnyktų. Sėkmingai išnaikinęs reikiamą kiekį pereisi į...
Peržiūrų: 348
Patikrink savo atmintį ir pabandyk atkartoti kompiuterio pateikiamas spalvų kombinacijas. Didėjant lygiui, prisiminti visus žingsnius bus pakankamai sudėtinga, tad jau iš pat pradžių būk itin pastabus.
Peržiūrų: 340
Žaidime tau reikia surasti visas kortelių antrininkes ir išvalyti visą žaidimo ekraną. Jei sudėtinga rasti porą, spausk mygtuką "Hint", kuris pažymės galimas panaikinti korteles, tačiau naudok šią komandą kuo rečiau, nes...
Peržiūrų: 905
Valdydamas automobilį klaviatūros rodyklėmis, įveik trasą, kol nesibaigė laikas.
Peržiūrų: 385
Nusitaikydamas ir nustatydamas sviedimo stiprumą pele, stenkis, kad medūzos atsirastų ant žalio lauko, kuriame įrašytos gaunamų taškų sumos.
Peržiūrų: 375

Surask mus Facebook'e
Draugai
© 2010 VVisos teisės gal saugomos www.nesijuok.lt
D.U.K. Kontaktai Reklama