Aprašymas:
Sugebėk užimti visą ar didžiąją dalį lentos savo spalvos figūromis. Dėk aštunkojį į tuščią langelį arba ant kito savos spalvos gyvūno. Kai viename kvadratėlyje susikaupia tiek gyvių, kad jie galėtų peršokti į gretimus langelius, jie išsiskirsto. Pavyzdžiui, iš kampinių kvadratėlių iššoks jau antrasis aštunkojis, iš esančių krašte – trečiasis, o iš visų likusių – ketvirtasis. Jei gyvūnas peršoka ant kitos spalvos gyvio, pakeičia jo spalvą į savąją – tokiu būdu turi užimti žaidimo lentą. Sėkmės!
Pirmiausia kairiuoju pelės klavišu paspausk ant kairiajame šone esančio mygtuko "CLICK" ir pasirink, kiek žetonų norėsi statyti. Po to vėl paspausk ant ekrano centre esančio mygtuko "CLICK" ir, užvertęs netinkamas kortas, dar...
Pele valdysi meškiuką – padėk jam sugauti kuo daugiau krentančių sudužusių širdelių. Baigęs žaidimą, paskelbk savo rezultatą geriausiųjų sąraše, spausdamas mygtuką "Submit".
Padėk liūdnam pagrindiniam veikėjui susirasti apklotėlį, kuris vis kur nors pasimeta. Kiekviename lygyje turėsi atlikti vis kitokias užduotis – surasti vienodas kortų poras, sutvarkyti kambarį, rasti išėjimą iš labirinto ir...
Žaidime turėsi mėtyti monetas į skardinę. Iš pradžių pasirink veikėją, kuris mėtys. Mėlyname plote nustatyk monetos išmetimo kryptį ir stiprumą – kuo ilgesnė linija nuo rankos iki monetos, tuo metimas bus stipresnis....
Tavo tikslas – apsaugoti savo tvirtovę. Nusitaikyk ir šaudyk į artėjančius priešus pele, ginklą užtaisysi spausdamas "Space". Pasibaigus dienai, galėsi tobulinti bei atstatyti gynybinės sienos pajėgumą, padidinti apkabą,...