Aprašymas:
Stebėk besikeičiančias ikonas ir atspėk, kas ir kieno mintis skaito. Minčių skaitytojo ikona būna tokia, kokia buvo jo stebimo objekto prėjusį ėjimą. Apačioje esančioje juostoje pažymėk, kas skaito mintis (pirmoji grafa) ir kas yra stebimas objektas (antroji grafa), o tada spustelk "CHECK" ir pamatysi, ar tavo spėjimas teisingas.
Žaidimo tikslas – panaikinti visas kaladėles iš žaidimo lauko. Tai padarysite paspaudę ant dviejų vienodų kaladėlių, kurios išnyks. Galima panaikinti tik tas, kurios nėra užblokuotos kitų kaladėlių iš šonų ar viršaus....
Padėk žiurkėnams sportininkams nuskrieti kuo didesnį atstumą. Spausk ant žiurkėno pele, kad šis pašoktų į viršų, kuomet sportininkas pasiekia pagalvės aukštį, spausk dar kartą, kad jį atmuštum. Spausdamas pele ant...
Kiekviename žaidimo lygyje per nurodytą laiką turi "sužvejoti" nurodytą sumą pinigų. Nusitaikyk ir meškerę užmesk klaviatūros rodyklių klavišu žemyn. Žaidimą teks pradėti iš naujo, jei neįvykdysi užduoties laiku.
Kiekvieną kartą turi sugebėti atlikti kažkokią misiją ir pasprukti nuo labai nesimpatiškos merginos. Savo veikėją valdai klaviatūros rodyklėmis – nueik į raudonos rodyklės rodomą vietą, o tada spruk link išėjimo.
Pele spausk ant kamuolio, užsimok ir ridenk link kėglių. Stenkis numušti kuo daugiau ir taip pelnyti daug taškų. Skiltyje "Training" (treniruotė) gali rasti ridenimo pavyzdžių.